В. Дідух, Т. Зіньковський, Л. Левицька, Г. Жолоб МУЗЕЙ ІСТОРІЇ ГАЛИЧА

(Буклет). - Галич: інформаційно-видавничий відділ Національного заповідника «Давній Галич», 2014. - 24 с.

У буклеті розповідається про центральний музей Національного заповідника «Давній Галич», який розміщується в Митрополичих палатах, побудованих з каменю давньоруського храму Пророка Св. Іллі на початку ХІХ ст. на Крилоській горі.
Екскурсійну оповідь автори буклета починають з літописної Галичиної могили. Продовжують її на рештках оборонних укріплень княжого Галича, фундаменті Успенського кафедрального собору (1157) і замкових мурах крилоської Успенської церкви (1534-1586 рр.).
Експозиція музею історії давнього Галича розширює знання про праісторичний період, формування міста в політичний центр Княжої Русі, столицю Галицького князівства (1141–1199) та Галицько-Волинської держави (1199) середини ХІV ст.

Expeditions

Експедиції

У 2000 р. була створена Комплексна науково-дослідницька експедиція Заповідника. Науковим консультант...

28 Mar 2011 Hits:2239

Read more

Architecture

The Castle of Halych

The prominent historian, one of the researchers of ancient Halych A. Petrushevych considered, that t... Read more

05 Apr 2011 Hits:14491

Churches of the Karmelits

In the war-time in 1655 the church and the buildings of the monastery were blasted and emptied. The ... Read more

02 Apr 2011 Hits:14447

The Churche of the Nativity

Nobody of researchers was lucky enough to set the date of the constructions of the church, although ... Read more

02 Apr 2011 Hits:975